HADAR Inima Pădurii
Ești pe mâini bune.
Spune-ne de ce ai nevoie.
Oana și Adriana Toma
Pasionată de organizare dintotdeauna, Oana configurează și personalizează toate evenimentele private și corporate de la Chalet. După 6 ani de studii și stagii de lucru în Paris, Londra și Buenos Aires, s-a întors în România în 2012, după terminarea Masterului în Marketing la École Supérieure de Commerce de Paris (ESCP Europe). Din 2013, conduce departamentele de marketing și vânzări ale Hadar.
Adriana are peste opt ani experiență în management în turism, cu stagii de lucru în Paris, Cape Town și București. Absolventă a școlii hoteliere Les Roches, dar și a facultății de Științe Politice de la American University of Paris, ea conduce întreaga echipă Hadar și gestionează cele mai importante decizii.
Alexandra Marcu
Alexandra s-a alăturat oficial echipei Hadar în 2017 ca event manager, fiind responsabilă de organizarea și coordonarea tuturor evenimentelor festive din hambar. Alexandra a colaborat însă încă din 2014 cu echipa noastră, participând la aproape toate petrecerile în calitate de șef de sală. Cu 14 ani de experiență în restaurante și evenimente, ea reușește să transforme fiecare eveniment într-o reușită, datorită atitudinii sale pozitive și spiritului său vesel, în timp ce masteratul său în Management și Finanțe asigură o abordare profesionistă și eficientă.
You bring the guests. We’ll do the rest.
Hambarul de la HADAR este locatia perfecta pentru un eveniment ca in povesti.