The Barn - Weddings & Events The Barn - Weddings & Events

Stim ca ai multe intrebari.

Ai aici cateva dintre raspunsuri.

1
Cum se desfasoara de obicei un eveniment festiv la Hadar Chalet?

Pentru ca o petrecere este creata pentru a aduce oamenii impreuna si a sarbatori un eveniment frumos, orice petrecere la Chalet dureaza cel putin doua nopti. Astfel, vineri poate avea loc cununia civila si o cina festiva, urmata de un foc de tabara. Sambata este o zi plina de socializare si timp liber, dupa care urmeaza cununia religioasa si petrecerea in Hambar. Duminica dimineata urmeaza brunch-ul si ciorba de potroace, perfecta pentru a incheia un eveniment superb alaturi de cei mai buni prieteni si familie.

2
Cat costa o nunta la Hambar? Dar cazarea la Hadar Chalet?

Costul unei nunti in hambar este compus din chiria hambarului, numarul de meniuri festive (minim 60) si pachetul de bauturi ales. Apoi, in functie de numarul de nopti si numarul de invitati la celelalte mese (pranz, cina cu o seara inainte de nunta, ciorba de potroace), se calculeaza un tarif complet. Noi va ajutam cu mese si fete de masa, scaune, vesela, mancare, bauturi si ospatari.
Puteti opta pentru un pachet complet de wedding planning si decor dar va puteti alege si orice alti furnizori doriti.
Pentru oferta completa, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau sa completati formularul din sectiunea Contact.

3
Unde se pot caza restul invitatilor?

In zona exista mai multe posibilitati de cazare. Cea mai apropiata vila are 20 de camere iar cel mai apropiat oras mare, Brasov, este la o ora distanta.

4
Unde poate avea loc cununia civila? Dar cea religioasa?

Cununia civila poate avea loc pe proprietate, chiar la Hadar Chalet. Actele trebuie depuse cu 10 zile inainte si nu este nevoie de o mutatie.
Pentru cununia religioasa recomandam o manastire superba si izolata (35 minute) sau una dintre frumoasele biserici din zona. Ceremonia poate avea loc si la Hadar Chalet cu permisiunile necesare si cu preotul ales de dumneavoastra.

5
Ce facilitati are hambarul?

Sala de evenimente are candelabre frumoase, doua seminee functionale pe lemne si spatiu care poate fi organizat asa cum doriti: cu mese dreptunghiulare sau rotunde. Stalpii de sustinere sunt ideali pentru decor personalizat exact asa cum v-ati imaginat.
In plus, spatiul are o bucatarie profesionala special echipata pentru evenimente, toalete elegante pentru doamne si domni si un spatiu de relaxare cu canapele si fotolii.
In plus, spatiul are o bucatarie profesionala special echipata pentru evenimente, toalete elegante pentru doamne si domni si un spatiu de relaxare cu canapele si fotolii.

6
Tineti si evenimente in exterior?

In functie de numarul de invitati se poate organiza o masa si in exterior pe timpul zilei (pranz, brunch). Nu recomandam o petrecere exclusiv in exterior pe perioada noptii datorita altitudinii la care ne aflam.

7
Cum pot face o rezervare?

Pentru confirmare este nevoie de un avans ce consta in 50% din valoarea chiriei hambarului si semnarea unui contract.

8
Ce altfel de evenimente puteti organiza?

Hambarul si proprietatea Hadar Chalet sunt un univers aparte unde orice sarbatoare este cu adevarat speciala. Am organizat aniversari, zile de nastere, majorate si petreceri de firma. Daca va doriti o oferta personalizata sau aveti intrebari nu ezitati sa ne contactati.

9
Evenimentul meu este mai mic de 60 de persoane.

Daca evenimentul dumneavoastra are mai putin de 60 de invitati dar doriti sa aiba loc in hambar atunci se va aplica un minim taxabil de 60 de meniuri. Daca evenimentul este mai mic poate avea loc si in restaurantul Hadar Chalet (pana la 55 de persoane), dar aceste rezervari au un regim special.

10
Care sunt diferentele dintre evenimentele in hambar si cele in restaurant?

Restaurantul de la Hadar Chalet este un spatiu frumos si elegant – aici pot avea loc evenimente de sub 55 de persoane pentru a avea si loc de dans. Meniurile din restaurant sunt gatite de echipa noastra.
Hambarul este potrivit pentru evenimente intre 50 si 130 de persoane cu loc de dans. Aici petrecerile sunt cu adevarat magice iar meniurile vor fi pregatite proaspat de echipa Flavours Food Design in bucataria special construita.

The Barn - Weddings & Events The Barn - Weddings & Events

Evenimente rafinate in inima padurii.

Inscrie-te aici pentru a primi oferta:



The Barn - Weddings & Events The Barn - Weddings & Events

You bring the guests. We’ll do the rest.

Hambarul de la Hadar Chalet este locatia perfecta pentru un eveniment ca in povesti.